Technologia przyjacielem klienta. Firmy odzieżowe wiedzą, jak ją wykorzystać
Opublikowano 15 listopada 2018 autor: admin | Kategoria: Artykuły bieżace |

Przeczytaj ten wspaniały artykuł prze udaniem się na zakupy modnych ciuchów.
„Kiedy robimy zakupy w tradycyjnym sklepie odzieżowym, skupiamy się na wyborze ubrań. Nie dostrzegamy innowacji, które ułatwiają nasz wybór, czynią zakupy przyjemniejszymi. Tymczasem gdańska firma odzieżowa LPP, właściciel takich marek jak: Reserved, Cropp, Mohito, House i Sinsay, postanowił potraktować technologię przede wszystkim jako sprzymierzeńca klienta.”
„Innowacje w sklepie odzieżowym? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że moda i technologia nie idą ze sobą w parze. Tymczasem zakupy w stacjonarnych sklepach mogą być łatwiejsze i przyjemniejsze właśnie dzięki nowym technologiom. Jedne łatwo dostrzec – chociażby tablety w przymierzalniach, które pomagają dokonać wyboru. Inne nie są dla nas widoczne, a jednak sprawiają, że zakupy stają się szybsze, łatwiejsze i pomagają nam znaleźć to, czego akurat szukamy.”
Pozostała część artykułu została zamieszczona pod linkiem podanym poniżej: http://next.gazeta.pl/next/7,161716,24163668,technologia-przyjacielem-klienta-firmy-odziezowe-wiedza-jak.html#a=100096&c=145&s=BoxBizCzol1